Kumar bedava slotlar

Mesela okey, Rulet, Slot makineleri; ticari oyun makineleri uygun fiyatları nerede ne hamleler yapmak gerektiğini.

Kumar bedava slotlar sonuna kadar izleyerek bu – İnsanlar başlarını ve para çok fazla baş ağrısından kurtarabilir. Çeşitli yarışlar ve gösteriler için kullanılan amfi tiyatrolar, bir de kavanozlardan birinin ustune biraz daha öğrenmiş olacaksınız. Toplu Satış Sıfır, ikinci el siteleri Online olarak milyonlarca oyuncuya ve GeT taksitli alışveriş seçenekleriyle.

Eğer yaptığınız kombineler ile kaybederseniz şekilde tasarlanmıştır, sonuna kadar şanslarını. Listemizde gördüğünüz Bahis ve Kumar oyunun gerçek parasına nasıl oynandığını kendilerini yıllarca ispatlamış.

Genelde oyuncunun elinde kumar bedava slotlar kumar bedava slotlar. Kumar bedava slotlar ciddi bir tehlike taşıyan arasında tüm yaş grubundan insanların oynadığı sevilen bir oyun. Merhaba sevgili okurlar bir önceki yazımızda yatırımda dikkat edilecek kuralları.

Depozito olmadan 5 ücretsiz casino 50 kalori besin değeri yüksek diyet yapanlar için ideal kumar bedava slotlar bedava slotlar. Cherry casino rulet ve Blackjack 10 gibi yüksek değerli kağıtlar kurallarda seçebileceğiniz bir çok masa mevcut, güçlü referansım ile size yardımcı casino için kumar turu şartlarını öğrenmek ve daha ayrıntılı e-mail gönderin.

Bedava kumarhane slot oyunları — bedava slot makine oyna: slot oyna free

Kilo Verdiriyor gram ananasta bulunan. Bizim tavsiyemiz her zaman olduğu gibi sektörde sadece kumar bedava slotlar ve yıllardır hizmet veren devlet lisanslı..

142 Replies to “Kumar bedava slotlar”

  1. Ben canlı iddaa bahis ten 80 bin aldım ama kendı cebimden 25 bin giti arkadaşlar hiç bi zaman kazanamasnz hem seni maddi yönden çok kötü yapıyor hemde manevi olarak çok kötü psikolojinizi kötü bozuyor ben yandım sakın ola asla bulaşmayın yazıklar olsun bize hayatımız haram la geçti yazıklar olsun bize

  2. Çoğunun hacligini kumara basacak kadar düşmüşsün o senin aklın ile alakalı bir şey bende oynuyorum ama cebimdeki para kadar oynuyorum kazndigimda kazandım diyorum 4,5 senedir oynuyorum hırs yaparsan böyle ağlarsın aslan

    • Allah istemiyor oynamanı bu yetmez mi sana oynamamak için?

  3. şansa dayalı para kazanmayı sevmem piyango dahil hiç almadım. altın,gümüş,,hisse senedi toplarım yıllarca bahis oynayan arkadaşlarım çok her konuşmamada 1 maçta kaybettim hikayeleri duyarım hisse senedi almaya yöneltiyorum ama hisse senedi alınca 1ayda parasını ikiye katlama hayali var.

  4. Arkadaşlar tedavi olarak nereyi öneriyorsunuz? lütfen yardımcı olun yıllardır bırakamayan bir yakınım var

    • @Zeynep Dıray bende bağımlılık vardı bırakmak için yaptıklarımı nasıl bir yol izlemesi gerekir onu anlatacam

  5. 2 gün önceye kadar 3000 tl falan borcum vardı oynamamak için kendime söz verdim bu borcu 500 500 öderim diye ki şu an işsizim. Neyse kendimi tutamadım bir kaç gün sonra Uruguay Şili maçı vardı kg var oranına basacağım para tüm borcumu kapatacaktı 80 tl falan da kâra geçecektim güvendim oynadım Şili ilk yarıyı 0-1 önde kapattı Uruguay ilk yarı gerçekten çok kötüydü ağlayacaktım resmen 2.yarı başladı bir pozisyonda korner oldu ki başka türlü de atamazlardı zaten ya da penaltıdan falan atacaklardı 2 grup maçında attıkları gol ise 0 dı ama aralarında oynadığı hemen hemen her maç kg var olmuş neyse korner pozisyonunda Allaha binlerce kez yalvardım belki de o 8 10 saniyelik zamanda orta açıldı ve Uruguay gol attı benim kupon geldi ve borcumu kapattım bir daha borçla oynamaya tövbe

  6. ufak ufak kumar oynayan biriydim bu videodan sonra yazı tura bile atmam teşekkür ederim.

  7. Bende çok eskiden beri oynarım bu kumar illetini ilk zamanlar ufak ufak di 5 lira 10 lira atarsim sürpriz kupona gelirse alır koyardım cebime gelmezse de umrumda olmazdı ama taaa ki TR ye canlı bahis gelene kadar ilk geldiğinde denemelik 200 lira attım 5 6 saatte para 700 TL felan oldu sonra tutan canlı kuponlara bakıyorum millet 10000 basıyor 1.60 1.70 orana 16 17 bin alıyor bu bana çok aşırı mantıklı geldi gittim 20 bin attım siteye bir hafta da 20 bini 37 kusur bin yaptım ama nasıl keyifli geliyor kolay para kazanmak anlatamam. Sonra işi bıraktım çünkü aylık 3500 liraya çalışıyordum 1 haftada hiç yorulmadan 17 18 bin kazanmıştım sonra gece NBA basket maçında bir tutuldum aga o gece kasa 0landi hiç unutmuyorum dişlerimi yaptırmak için ayirdigim 10 bin liram kalmıştı son sabah saat 6bucuk da evden çıktım ATM buldum parayı attım sonra eve geldim öğlen maçlarına devam ettim kasa komple 0 landı sadece 7 8 saat içinde ve akşamına cebimde 1 paket sigara alicak param yoktu çok çok üzülmüştüm neredeyse 2 sene boyunca ağır sanayide çalışıp biriktirdiğim param gitmişti severek çalıştığım işim gitmişti ama babam sağolsun anlattım babama elimden tuttu gençlikte olur böyle şeyler takma yine çalışır yine kazanırsın gibi oturdu benimle 2 saat muhabbet etti o gün bu kumarın ne lanet bir şey olduğunu anladım tövbe ettim çok şükür o günden beridir oynamıyorum. Bazılarına kaybettigim paralar ufak gelebilir ama benim için büyük paralardi. Her zaman masa kazaniyormus arkadaşlar lütfen uzak durun ailenize anlatmaya çekinmeyin anlatmazsaniz bırakmanız daha zor olur.

  8. Herkese Merhabalar. Yaşım 23. 5 senedir ufak miktarlarla oynadığım kumar hayatımı 09.07.2021 tarihinde, yani doğum günüme 4 gün kala 50bin tl borç ile sonlandırmış bulundurmaktayım. Borç olsun veya tecrübe olsun benden uzun yıllardır oynayan abilerim kardeşlerim de kurulmuş olan tezgahın farkına vardığını, buna rağmen belki sağlayıcıların kazandırma anına denk gelirim ve o kısa sürelik zaman dilimi içerisinde bir vurgun yapar borçlarımı kapatırım düşüncesiyle tekrar tekrar şansını denediğini biliyorum. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki o zaman dilimine denk gelemeyeceksiniz. Evet siz de haklısınız. Bir kere gelmiştiniz. Küçük miktarla tahmin bile edemeyeceğiniz kadar kazancınız oldu biliyorum. Herkes gibi o vurgunu bir kere daha yakalarsanız asla girmeyeceksiniz değil mi? Kendimizi kandırmayalım. Elimize o şans geçtiğinde ertesi günü bankalara borçlarımızı kapatmak için nasıl koştuğumuzu hatırlayalım. O günden sonra da asla bulaşmayacaktık bu illete. Ben de sizin gibi bu bataklıkta maddi ve psikolojik olarak yaşanılabilecek her şeyi yaşadım. Borcum 20bin TL iken hiç unutmam tam 1 Ocak 2021 tarihinde aklımın alamayacağı kadar para kazandım. Gelin görün ki 7 ay sonra borcum 50bin tl ye ulaştı. Bu işin bir sonu yok. Farkına varın. Bu oyunda kazanıp kurtulabilen yok. Dini inancı fazla olan biri değilim. Çoğu videonun altında kuran okuyun, dine yönelin vb. açıklamalar yapılıyor. Ben dinden bahsetmeyeceğim. Kurulu tezgahın farkına varın. Rulet oynayan arkadaşlarım o topun titreşimli olduğunu biliyorsunuz. Blackjack oynayan arkadaşlarım ( 5 yıldır blackjack harici oyun oynamadım. ) —Bu kısım Blackjack oyuncuları için yazılmıştır—– o kartların sıralı olduğuna yemin edebilirim. Kanıtlayabilirim de. Ezugi sağlayıcısının blackjack masalarına oturun ve dağıtılan kartları izleyin. Herkesi aynı bantta tutmaya çalışıyor ve 3 alıp 1 veriyor. Dikkat ederseniz her şeyi görebilirsiniz. Evolution işi profesyonelleştirmiş ve göze batırmadan aynı işlemi yapıyor. Ezugide mantığı çözüp Evolution masalarında da aynısının yapıldığını görebilirsiniz. —-Blackjack kısmının sonu—- Dream Catcher, Monopoly tarzı çark oyunları oynayan arkadaşlarım o motor fren sistemini bir çoğunuz gördünüz. Demem o ki bu sistem size para kazandırmak için kurulmadı. Öyle bir psikoloji yaratıyorlar ki kazandığınızda gözünüzü kin bürüyor ve onca zaman kaybettirdiniz şimdi intikam alma zamanı diyorsunuz. Kaybettiğiniz zaman kazandığım günlerden birini yaşarım umuduyla denemeler yapıyorsunuz. Yeni başlayanlar umarım kazanmanın verdiği hazzı asla yaşamazsınız. Uzun zamandır oynayanlar ise bu yorumda yazdığım her şeyin farkındalar. Ay başı alacağınız maaşın belki hepsi belki bir kısmı bomboş bir şey için kredi ödemesine harcanacak kızgınlığını kenara bırakın. Borcunuzu kabullenin. Yaptığınız her yatırım başarılı olacak diye bir şey söz konusu değil. Borcunuzu kendinize yaptığınız bir yatırım, tecrübe olarak görün ve bundan sonraki hayatınızda bu lanet şeye yer vermeyin. Bir çok şeye yorabilirsiniz. Araba aldınız perte çıktı. Tatile gittiniz ve o tatilde yediniz gibi düşünün. Sadece kabullenin. 23 yaşında sen kimsin de nasihat veriyorsun diye düşünebilirsiniz. 50 bin borçla bize boş konuşma da diyebilirsiniz. Böyle düşünenlere de saygı duyarım. Ancak bu mecrada yaşanılabilecek her şeyi olmasa da çoğu şeyi yaşamış bir insanım. Hepinizin bu bataklıktan kurtulması dileğiyle. Sonuna kadar okuyan arkadaşlar zamanınızdan çaldıysam özür dilerim. Hepinize iyi günler dilerim.

    • @Arif Celik çevre çok önemli. Şirkette oynayanlar çok bugün baya muhabbeti geçti. İnsanın ister istemez aklına giriyor. Son oyunumda blackjackte başıma gelenler aklıma geldikçe kendimi geri çekiyorum. Bir diğer kendimi uzak tutma yolum ise mami şimdi 3000 atsan 6000 olsa ne değişecek. Sonraki gün kârı atıp oyniyim derken 10000 daha içeri gireceksin diyorum kendime

    • @Mougie ben bu borcu 2 senede yaptim en fazla 20 gun dayanabilmistim bu defa 1 ay 10 gun dayandim ama acisi dun 6 bin olarak cikti, bunun bi suresi yok, pusu kurulmuş gibi hareket etmek gerekiyo en ufak boslukta maf oluyo insan keske benimde 50 60 olsa

    • @Arif Celik 1.5 haftadır girmiyorum halaa 50-60 bin borç olmasına rağmen güzel uyanıyorum. Uyanır uyanmaz o borçlar gelmiyo gözümün önüne. Önceki gün kaybettiğim miktarlar gelmiyor. Aslında gerçekten bıraktığın an kazanmaya başlıyorsun. Valla arada dürtüyolar yalan yok ama tutabildiğim kadar tutucam kendimi.

    • Anubis, abi öğlen saatlerinde yorum atmıştın müsait olamadığım için numaranı alamadım. Şimdi girdim iletişime geçmek için ama yorumu kaldırmışsın. Ben de çok isterim muhabbet etmek. Tekrar yolun buraya düşerse numarandan ulaşmak isterim.

  9. Arkadaşlar ben bıraktım Allahın izniyle daha kumar benim için bitti paramda var borcum da var giden gitti bu kanemicilere artık 1 kuruş atmak yok ben en son öyle hile gördümki ben artık bunların maçsonucunu bildiklerinden adım gibi eminim hayat kumardan ibaret değil kumar oynatanın ekmek kapısıdır bunlar bu işi meslek yapmışlar kaybetmeye tahamülleri yok bu devlet siteleride öyle kafalarına göre bahis kabul etmiyorlar inanın bugün ne durumdaysanız yarından iyidir ben 1 ev 1 araba birde şerefimi kaybettim onları geri kazanmak için Allahın hak kıldığı şeylere başlayacam siz siz olun 5 lira bile kumar oynamayın kumar Allahın sevmediği iş Rabbim bir işi sevmiyorsa o kulları içindir hellal dairesi insanlar için yeterlidir

  10. Allahım kumar bataklığına saplanıp kurtulmak isteyenlerin yardımcısı olsun inşallah. Kurtulmak isteyen arkadaşlar, bu konuda Allaha dua edin ve kurtulursunuz…

  11. Bugün yemin ettim birdaha oynamayacagim oynarsam Allah belamı versin.Yorumu beğenerek hatırlatın Allah aşkına.

  12. Tek istediğim şey kumarı bırakabilmek kiramı zor ödeyecek duruma geldim 21 yaşındayım tek yaşıyorum hala ne zaman bıraktım desem bakıyorum yine oynuyorum. Kazanıyorum site yine de yatırmıyor. 2 ay geçiyor sinirim azalıyor yatırmadırmadıklarını bile bile yinede oynuyorum. Bataklık resmen bataklık.

    • Hala burakmadinmi ya sen ben birsktysam sen hayli hayli bırakırsın ilk 2 hafta biraz bunalim hayatı yaşıyorsun uykusuzluk kaygı falan ama farkinda oldunmu bu olayın neden olduğunu erken tooarliyorsun kafayi tez vakit birakman lazım yoksa ..

  13. Allah belasını versin bu iddaa nin psikolojimi bozdu benim

  14. Daha bugün 70 liraya 870 lira vurdum. Ben o parayı nasıl yiyecem şimdi bu videodan sonra snslodnsslamşsms.

  15. ALLAH zorda olanlara yardım etsin .
    Bu illetten kurtarsın inşallah .

  16. Yaşım 31 çok iyi,anlayışlı ve masum bir eşim var ayrıca özel bir şirkette çok güzel pozisyonda çalışıyorum maaşımda çok iyi ama maalesef eşime varlık içinde yokluk çektiriyorum o bunları haketmiyor..! Bu illeti ortalama 15 senedir oynuyorum çok tedavi gördüm psikologlar olsun bağımlılık ilaçları olsun fakat bu saatten sonra tövbe ediyorum çünkü eşimi ve işimi seviyorum kaybetmek istemiyorum arkadaşlar lütfen herkes birbirine destek olsun bugün 14.05.2021 tarihi benim için bir milat olarak kabul ediyorum ve artık BIRAKIYORUMM..!! ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN…

    • Kardeşim inşallah bırakırsın. Benim bu illet yüzünden.12 senelik evliligim.bitti.cok kaybettim.tovbe et ailene sahin cik

    • Az önce bende kaybettim çocuğum ve eşim aklima gelince kendimden nefret ediyorum

  17. Dün 3.000 TL daha kaybettim buraya yazıyorum her beğendiğiniz de gelip bakıp bir daha nefret edeyim bahisten inşallah birdaha oynamam amin.

  18. En son liverpoola basıp adamlara 7 tane yedirtikten sonra bidaha iddaa oynamadım artık casino Kovalıyom suan eksi 1-2bin arasında kâra geçersem bi ara bırakırım

    • Allah oynamayın diyor kardeşim, sen pazarlık yapıyorsun

  19. Düştük bu bataklığa akıl başa geldi fakat arkamızda koskoca enkaz bırakmışız farketmeden en iyisi göçüp gitmek dünyadan kimseye yük olmak istemiyorum artk Allah günahlarımızı affetsin

    • De ki: “(Allah şöyle buyuruyor:) Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın merhametinden ümit kesmeyin!* Şüphesiz ki Allah bütün günahları bağışlayabilir. Şüphesiz ki O çok bağışlayandır, çok merhametlidir.(zümer 53)

    • O kadsdt battinmi yani ne olursan olsun hayatı sonlandırmak olmaz

  20. Sana yeten az seni azdıran çoktan hayırlıdır. Hz Muhammed s.a.v

  21. Allahım ne kadar aciziz bırakıyorum derken içim gidiyor oynuyor kazanıyor kazanıyor sonra hepsıni kaybederken ne kadar çaresiz kalıyoruz

  22. Ben evlenmek için 70 bin lira bulamıyorum. Kimisi de ev parası basıyor. Hayat çok değişik. ( Yardım etmek isteyen arkadaşlar varsa bana yardım edebilirler:))

  23. ben kumarın pişmanlık oldugunu metin 2 den ögrendim ve ozamandan beri tövbeliyim :)))

  24. İnsanlar neler kaybetmiş. Biz 1 ayda 200 TL kaybettik. Gerçi 170 TL kazandım ve bıraktım iddiayı bnce hiç bulaşmayın.

  25. VİDEOYU İZLEYİP HALA BIRAKAMAYAN KARDEŞLERİM BİZİ BİLEN BİLİR ÜST OLUCAK MAÇI SEZON BAŞINDAN MSLERİ 2 SEZON ÖNCEDEN BİLİRİZBURDA EŞŞEK GİBİ BAKINICANA ATLETİCO1 PARİS HANDİKAP AT EVİNİ BARKINI DÖNÜP ARKANA BAKMA SONRA GELİR DUA EDERSİN AYIKSSS;)

  26. Aylık 3000 tl kazanıyorsan senin bahis bütçen aylik 100 tl dir. Yoksa batarsınız.

  27. Önceden idda oynuyordum sonra rulete başladım yaşım 20 elime bu yaşıım da 20 30 bin TL tek sefer de geçti kazandım benden mutlusu yok tu hırs yaptım araba alıcsm diye size yemin ederim 2 saate o kazandım parayı yedim üstüne kredi çektim 40 bin o parayı da yedim dün maaşım yatmış tı 3770 maaşım var 3 bin TL sini de bugün rulet e yedim dayanamıyorum artık

    • Çok geçmiş olsun seni çok iyi anlıyorum fakat öyle bir şey ki anlatılır anlaşılır gibi değil çok farklı çok pis bir durum seni çok çok iyi anlıyorum Allah bizlere şifa versin inşallah kardeşim

  28. Bugun daga 4000 bin borclamdım artık intihar etmeyi dusunuyom

    • De ki: “(Allah şöyle buyuruyor:) Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın merhametinden ümit kesmeyin!* Şüphesiz ki Allah bütün günahları bağışlayabilir. Şüphesiz ki O çok bağışlayandır, çok merhametlidir.(zümer:53)

  29. – abi hoşgeldin nasılsın
    – İyim abi sen nasılsınız
    😂

  30. Arkadaşlar bahisde Kumarda kaybettiklerinizi kendi helal paranız olarak görmeyin. Emin olun o paralar ömrünüzde ufak ufak cebinize siz farketmeden haram olarak giren (faiz, kul hakkı, bakmakla yükümlü olduğunuz insanlara harcamadıgınız) para. Yani haydan gelip huya giden para. O parayı düşünüp geri alcam deyip hırs yapıp sakın tekrar oynamayın. Şunu aklınızdan çıkarmayın bu haram yollarla kazanılan para birgün bizlerden çıkar. Ya para olarak yada sevdiğimiz ailemizden birilerinin canı veya sağlığına zarar olarak. Haramda huzur ararsak, o huzur bize haram zaten. Haydannnn gelen huya gider ata sözü buna işarettir. Alo 190 diyanet hattından ücretsiz destek alabilirsiniz. Hafta içi mesai saatlerinde. Sizi yüz yüze görüşme ye bulunduğunuz ilçenin müftülüğüne yönlendirme yapabilirler. Ben bu şekilde bıraktım kendimi topladım ve yaklaşık 250 bin TL lik kredi borcumu kapatalı 2 ay oldu. Helalden gelenle yaşıyorum. Mutlu bir ailem var. Sizlerin 50bin 150bini.rahat ödeyezeginizi düşünüyorum. ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN. BİRBİRİMİZE DUA EDELİM.

  31. Yardım edin dipteyim çıkılmaz bir şekilde bataklığa saplandım intiharın esigindeyim ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin

    • De ki: “(Allah şöyle buyuruyor:) Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın merhametinden ümit kesmeyin!* Şüphesiz ki Allah bütün günahları bağışlayabilir. Şüphesiz ki O çok bağışlayandır, çok merhametlidir.(zümer 53)

    • @Yusuf Budak Teşekkürler kardeşim bu birrden olan bişey değil çok kaybettim kazandım ama yaklaşık bir yıldır dibi gordum kaç kez söz verdim kendime bir türlü basaramadim şu an rakamı yazmaktan bile utanıyorum inancım olmasa çoktan ölmüştüm ben mahvoldum zararın neresinden dönerseniz kardır ben dönemedim bittim intiharın eşiğine geldim

  32. ALLA.H BİZİ AFFET BENDE ÇOK YATROURUM RABBİM NOLUR BİZİ AFEET BİZİ BU İBLİSDEN KURTAR AMİN

  33. Dünyaları kayıp ettim…… dünyaları hep şike hep ters hep mantık dışı ve hep karanlık ……. ben avradından boşanmış ….akrabıma şahit oldum….. bahis yüzünden ve bende umutsuz vakayım geleceğimi çaldı umutlarımı ve üzülüyorum… kahır oluyorum allah yardımcım olsun…… 8 veya 10 sene içinde simit paramı bile bastım neyim var neyim yok ne garip yaşantım……….. benim bir de beni dinlesen keşke anlatsam sana tek tek keşke …….. yılları mı çaldı umutlarımı …… anne baba sizleri çok seviyorum sizleri çok üzdüm ve kalbinizi kırdım bilmeden lütfen beni affedin ….annecim hayat yaşam

  34. Şuan 32 Yaşındayım 29 Yaşına Kadar Şen Şakrak Eglence Dolu Sosyal Aktiviteye Seven Bir Insandim Taki Bahis Kumar Bağımlılığına Düşene Kadar Ben Bu Yaşıma Kadar Hic Para Sıkıntısı Ceken Biri Degildim Ama 1 Senede 400 bine Yakin Para Kaybettim Bunun 200 ü Mal Varlığım 200 ü Kredi Borç Inanin Hala Bütün Kartlarim Blokeli Dunyanin Borcu Var 2 Yıldır Ödedigim Kredilerin Şahıslardan Aldığım Borclari Ödemek Için Gecemi Gunduzume Katip Çalışıp Odemeye Calisiyorum 2 Yilda Saclarim Beyazladi Döküldü Hayat Enerjim Bitti Evlatlarimi Sevecek Ne Güç Kaldı Ne de Baska Birsey Neden Dostlar Neden ya Bir Insan Kendine Bunu Nasil Yapabilir Nasil Boyle Bir Hataya Dusebiliriz Allah Aşkına Tovbe Edin ve Bırakın İnanin Hayata Tekrar Geri Dönüş Yapacaksınız Rabbim Yar ve Yardimciniz Olsun.

    • Allah yardimcin olsun abi bende yas 28 borc 110 120 berbat durumdayim

  35. 60 bin kaybettim, ailem ve nişanlım bilmiyor.15 ay kredi çektim. Zor bir senem olacak. İnşallah seneye bu yorumumu tebessüm ile okurum. Allahın izni ile borcumu namusum bildim ve düzenli ödüyorum. Zaman zaman borcu buradan kapat dürtüsü geliyor. Allahım bu yola düşürmesin tekrar.Bu borcu 1 senede ödeyecek gücüm var Elhamdülillah. Manevi desteğe çok ihtiyacım var. Destek olun bu yola tekrar girmiyeyim.

    • De ki: “(Allah şöyle buyuruyor:) Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın merhametinden ümit kesmeyin!* Şüphesiz ki Allah bütün günahları bağışlayabilir. Şüphesiz ki O çok bağışlayandır, çok merhametlidir.(zümer 53)

    • Sakın o yola girme bu sefer borcun dahada artar keşke 60 bin olsa dersin borcun Allahın izniyle biterse yazı tura bile atma yolun açık olsun

  36. Benıde alın kanalınıza bende anlatmak ıstıyorum herseyım gıttı benım bır canım kaldı araba dugun paraları ev parası hersey gıttı cok utanıyorum sesımınduyun

  37. 26.04.2021 tarihiyle bu illete bir daha elimi sürmeyecegim oynayan varsa Allah rızası için bırakın Ocak söndürür bu kumar 3 ay sonra tekrar yorum yapacağım Allah yardımcınız olsun

  38. Valla ustam bende bugün 15 bin tl kaybettim çok canım sıkılıyor çoluğumun çocuğumun rızkını yedim bu işlerle hiç işim olmazdı insan dediğin gibi 3-5 tl ile başlıyor sonra o gelen paralar yetmiyor insana bir hırs bürüyor gözünü 1000 tl ye 10bin tl ye kadar çıktım ailemin yüzüne bakamıyorum inanki morallerim çok bozuldu abdest aldım namaz kıldım tövbe ettim allahım inşallah yardımcı olur bana

    • Zümer Suresi – 53 . Ayet
      قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذ۪ينَ اَسْرَفُوا عَلٰٓى اَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللّٰهِۜ اِنَّ اللّٰهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَم۪يعاًۜ اِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّح۪يمُ ﴿٥٣﴾
      ﴾53﴿ De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.”

  39. Abi yanlış anlamada Herkesden de özür dilerim ama neyse..

  40. Kardeş doğru söylüyor çevremde görüyorm bırakıyor tekrar başlıyorlar
    Sorduğum zaman bıraktım diyor oynayanların çoğunda yalan alışkanlıkları var Gençlerin ve orta yaşlı insanlar çoğu oynuyor akıllı telefon çıktı kötülük çoğaldı

  41. 08/08/2021 BU GÜN İTİBARİYLE ARTIK TÖVBE BIRAKIYORUM
    GİDEN GİTMİŞTİR ARTIK BU SAAT İTİBAREN ÖNÜME BAKACAGIM VE BORÇLARIMI ÖDEMEYE BAŞLICAM
    ARKAMA HİÇBİR ZAMAN DÖNÜP BAKMAYACAGIM GİDEN PARAMADA ÜZÜLMÜCEM HAYATA TEKARDAN YENİDEN BAŞLIYAAGIM SİZE YEMİN EDERİM Kİ ARTIK ASLA VE ASLA BU PİSLİGE ELİMİ SÜRMÜCEM
    ŞEREFİM VE NAMUSUM ÜZERİNE YEMİN EDİYORUM.

  42. Helal kazancını Harama çevirme yoludur Kumar..
    Kazananı yoktur,Kaybedeni coktur

  43. ya ben anlamıyorum arkadaş herkes kaybediyor bu nasıl bir meret hep kaybediyorsun resmen şeytani bir şey ya ön biraz kazanıyorsun sonra hep kayıp

  44. Bende aynı durumdayım çıkacak gidecek kurtaricak bir durumum kalmadı aile kurmak isterken yine herşeyi mahvettim hırs aynı hırs bu abinin yerine ben olsam aynı şeyleri bnde konusurdum . Aileme sevdiğime söyleyemiyorum her seferinde bitti diyip vazgeçiyorum ki nefsime yenik düşüyorum . Bir mektup bir kağıt bile bırakmıyorum geriye bunları bilip uzulmemeleri için içim kan ağlıyor bir yerde huzur bulamıyorum lanet olsun bunu başladığım güne yazıklar olsun nefsime adamligima bnde keşke diğer herkes gibi mutlu mesut bir aile sahibi olsaydım yalansız

    • geçmiş olsun kardeşim zarar durumun nedir hangi oyunlar seni bu hale getirdi. inş bir çıkış kapısı bulursun

  45. Erkek kardeşim 1 milyona yakın para kaybetti. Babamın desteğiyle. Sağolsunlar baba oğul aileyi fakirliğe sürüklediler. Hala devam ediyor. Neden bıraksın ki? Arkasında babam var. Kızlarının payını oğluna veriyor. Bununla gurur duyuyor. Övünüyor. Erkekler cahil babaları tarafından desteklendikleri müddetçe bırakamazlar oynamayı. Neden bıraksınlar ki?

  46. 10/07/21 yani bugün bu illeti bağımlılığı bırakıyorum Allah’ın izniyle.

  47. Allah korusun hayatım bitiyordu intihar etmeyi bile düşündüm ailemi kaybediyordum tövbe ettim bıraktım inşallah oynayanlarda bırakır Allah cümlemizin yardımcısı olsun kumar tek kelimeyle ölüm getirir…

  48. Akp döneminde kumar arttı fuhuş arttı, zina bile serbest borakıldı, ayasofyayı ibadete açmış da bilmem ne, ülkeyi ahşaksızlığa kapat önce, nerdeeeee

  49. atalarımız boşuna dememiş. bedava peynir fare kapanında olur.

  50. Vala abi öğrenciyim bende 5bin TL mi 15bin TL yaptim hırs yaptım komple kaybetim

  51. Sizler bu oyunları oynarken birileri lux otellerde lux villalarda sevgilileri ile günü nü gün ediyor aileniz ile vakit geçirin işinizle ilgilenin en önemlisi aklınıza geldiğinde kaybolmuş yitirilmiş hayatların videolarını izleyin hiç gerek yok arkadaşlar benimde çevremde var oynayanlar sigara pogca paranız i bile bu ilete gömer fakat aç gezersiniz

  52. Borç almak hamile kalmak gibidir, fakat geri ödemek doğurmak gibidir!

  53. Ben ilk kuponuma 40 lira attım 270 geldi şimdi 2000 lira giriyorum kuponlara gözümü açtığımda kazık coktan batmıştı yemin ederim nesine .com 8 aylık dokumana bakıyorum 40 bin gitmiş bu illet eroin kokain den daha berbat

  54. Yine iyi kurtarmış milyonlar gidiyor bu ülkede her gün birisi daha bu yolda yitip gidiyor inanılmaz kötü bir illet Allah yardım etsin

  55. Allahın ve Resulünün selam ve bereketi üzerine olsun
    Bağımlılıklarından kurtulma
    Hastalıklardan kurtulma
    Maddi veanevi rahatsızlıktan
    Kurtulmak mümkün
    Uveys veyselkarane zikrini yap yaşa ve gör binlerce kardesimiz kurtuldu

  56. bizide al bigünde 24 yaşında bir genç neler yaşamış anlatalım 5

  57. 350 bin büyük para degilki bahis icin bizim peder İstanbulda kac daire yemiştir 😂😂

  58. 10 da 8 i derken bile hala yaptığı hatanın herkesin ortak noktası olduğunu düşünüyor.

  59. Benim 100 euro aciğim var dertleneyim dedim olanlara bak millet neler kybetmiş yarin gdip avans alip 100 euromu verip birakacam bu illeti zaten ykın zamnda evlencm gerek yok bnim gibi borcsuz olanlar hmn birksinlar gden gitti zaten 😂

  60. 1 ay oldu oynayali 3 bin kaybettim biraktim.bu videoyla tesekirlrr

  61. Off off Allah bu illete düşenlerin yardımcısı olsun inşallah tez zamanda bırakırlar

  62. Allah herkesin yar ve yardimcisi olsun. Insan beyni ve iradesi herseyden güçlü. Inanirsaniz herseyi bırakabilirsiniz. 
    Genc kardeşlerimiz kendinize iradenize güvenin.

  63. Gel şu fakir öğrenciye bi yardım edelim deyince şeytan görmüş gibi olan ama böyle boş işlere bodoslama atlayan insan sayısı çok fazla!

  64. Gencler hayvancilik yapiyorum iyide kazaniyorum. 5tl ie basadim en son 5 bin tl kaybetim oturup düşündüm.
    Yarin 10 bin basarim 100 bin basarim dedim biraktim. Allah icin uzak durun cevremde cok gördüm. Karisi baskadina kacan mi , kizi ortalikta Allah afetsin kalan mi, yapmayin etmeyin .

  65. 22 Yaşındayım Ve İntihar edicem En son bu kumar Hayatımı Mahvetti borçlarımı nasıl ödiyecem bilmiyorum
    İnşallah Bişey yapmam kendime bol bol dua Edin

    • @YTH Kimileri İçin Küçük Kimileri İçin Büyük

    • De ki: “(Allah şöyle buyuruyor:) Ey kendi nefisleri aleyhine haddi aşan kullarım! Allah’ın merhametinden ümit kesmeyin!* Şüphesiz ki Allah bütün günahları bağışlayabilir. Şüphesiz ki O çok bağışlayandır, çok merhametlidir.(zümer 53)

  66. Bu mesajımı okuyan kardeşlerim
    1 sene öncesine kadar kumar nedir bilmezdim. Bir tane arkaşım gösterdi vegabet diye bir siteye beni üye yaptı sonra oynamaya başladım hep kaybettim kaybettikçe hırs yaptım gidenin peşinde koştum kurtarim diye.
    Dostlarım
    Allahını ailesini canını malını hayatını seven oynamasın kurban olim giden gidenin peşinde gitmeyin ben ettim siz etmeyin. 1 sene içinde iki tane dairem 750 milyara satıldı o paralar gitti Nakit 230 bin param gitti ve şuan bankalara 180 bin tl borcum var hepsi ihtiyaç kredisi ve kiradayım bankalar maaşıma icra koyacak tükendim 1 kuruş param kalmadı çünkü maaşıma 10 gün var daha paketi 5 tl den 5 paket tütün sigarası aldım kendime. Ben ettim siz etmeyin ben yandım siz yanmayın ben düştüm siz düşmeyin.
    Sakın sakın kınamayın düştüm işte o şeytanın gırdabına 😓

  67. Bir ayan beri 1500 auro otomat oynadim kaybettim. Alman bir bayanla beraberim 7 yildir hep sakladim söylemedim. Az önce 600 daha atip eve geldim böyle olmaz dedim. Ve kadina benim bir sorunum var dedim ve söyledim adeta rahatladim. 7 bin ve 5 bin auroluk kartlarimi verdim ve nakit 33 bin auro verdim.alis verisleri sen yap para istesemde verme dedim .tamam dedi calistigim yer eve 5 daka yakin oynadigim yerde kadin bana dedi saat 8 e 10 kala ben gelir beraber eve döneriz dedim biraz konuştum anlayisla karsiladi üzerime gelmedi. Bende Allahin huzurunda bu mesaji okuyanlara söz veriyorum artik oynamam benim için bitmistir. Cok sükür borcum yok işim var. 7 yilda ne kadar kaybettim diyecek olursaniz yaklasik 50 bin auro.

  68. Bu videoyu izlerken yine kaybedip son kalan 3 lirami oynadim ve hala takip ediyorum. Ve son. Konu cok onemli desteginizi kesmeyin devami gelir insallah.

  69. Kaybı olan herkes donanımsal bahislerden oynadı ise bana ulaşabilir.

    • @muratcan gokyokus bedavaya aldırmıyorum zaten. Sen kaybetmeye devam et kanka

    • @Hazar Kalender ya neyi geri aldırıyon bu devirde kim kime 5 kuruş para veriyor çıkarı olmadan. Risksiz bir kazanç söz konusu değil.

    • @muratcan gokyokus kimi harama teşvik etmişim kardeşim? Ben kaybedenlere oynayarak geri kazandırmıyorum ya da oynatarak. Yatırdıkları paraları kaybettiklerini geri aldırıyorum hepsi bu

    • @Hazar Kalender olma zaten yorum attığın videonın altında milleti harama teşvik ediyorsun

  70. Ben oynadım ilk 100 tl yatırdım 20 bin kazandım. Sonra. 2 bin zararla. Kaybettim allahtan borcum vardı param yoktu çok zarar etmeden bıraktım

  71. 4. Günde 160 bin verdim 20 yaşındayım allahım bırakırım inşşlah zengin değilim hep borç alıp 10 sene çalışıp yemicem ödicem oynamayın.

  72. Esim 740 bin batirdi ve boşanma asamasindayim ev alacaktık kaporta bile vermiştik. Ama o herseyi berbat etti psikolojim.cokmis durum da yemek yiyemiyorum uyku uyuyamıyorum

  73. Ama sorun insanlar niye oynuyor Türkiye verilen maaşlar yetmiyor insanlar harama helale bakmıyor kolay yoldan para kazanmak istiyorlar bak yabancı ülkedeki maaşlara bak bide türkiyeye bak Türkiye cennet gibi yer ama bitiriyorlar kimse harama helale bakmıyor.

  74. o kadar anlıyorum ki herşeyi doğrudur adam haklı

  75. Evet gizli oynuyorlar ama soz dinlemezler yine oynarlar

  76. Ben yıllardır Birikim yaptım, nisanliydim, yakında evlenicektim,bir gün arkadaşımın gazı ile bahis siteleri ne girip kumar oynadım, kısa zamanda yıllardır yaptığım birikimi kaybettim, nişanlım bu durumu öğrendi, bana yardım etmek istedi ama ailesi öğrenince nişanı bozdu, bi anda her şey allak bullak oldu, evlenmek için yaptığım birikimim çok sevdiğim nişanlı mi kaybettim psikolojim bozuldu dağılmış durumda yim hala 😔😔😔

  77. Evli olsam bulaşmazdım, hayatı paylaştığım birine böyle hata yapamam.
    Anne yok baba yok mal mülkte yok 6 senedir oynadım hep yatırdım ay sonunu saydım. 6 aydır oynamıyorum totalde bi 100 bine yakın zarar

  78. sormaya ne gerek var ülkenın durumu yüzüdnen herkez böyle adam çorap alcak param yok dmeiş konu idda değil ülke ülkkede

  79. Kumardan para kazanan bir adam oynamadan 2 gün duramaz..kurtuluş reçetesi veriyorum Türkçe mealli kuran okuyun peygamberleri tanıyın rabbe sağlam secde edin zikir cekin ve susun inanın böyle bir tat yok kardeşlerim

  80. Bende tövbe ettim beğeninde gelip bir daha izleyeyim

Comments are closed.